.sidebar ul li {background:url("http://dl5.glitter-graphics.net/pub/974/974035mlg27ms1gf.gif") no-repeat 2px .25em;margin:0;padding:0 0 3px 16px;margin-bottom:2px;text-indent:7px;line-height:1.3em;}

::. PeNcinTa BloG .::

17 Apr 2011

^-^ moOd o_O


dh lama x update..skrg mood baik punya. hurm~nk citer apa ya..

1 minit berlalu~~
skrg aku kt Perlis..aku wt pa kt cni?? sure la blik rmh tok..lama dh aku x balik.ya la..keja isnin hgga sab2..ahad ja cuti..nk balik pon ahad la time aku nk est or g renovate rumah lama aku. alhamdulillah bos aku bg aku half day cuti msa ri sab2..spatutnya aku keja smpai kul 9.30 mlm, tp bos benarkan aku balik kul 4.00ptg, balik2 rht jap n siap2 pakaian nk blik kmpg + siapkn ank2 sedara aku skali.lg pon balik kmpg ni bkn apa...nk bwk ank2 sedara jumpa sedara mara..dh lama sedara mara x jumpa diaorg...smua rindu kt diaorg btl x afiffuddin, nor hafizah, ahmad tarmizi, amirul basiir, ijat, ilya, hairi, haikal, fitrah, fatin, adielah, faizah, najihah, akmal, pak cik n the geng, pak ngh n mak ngh, pak lang n mak lang???? nah!!! aku mention hbs!!huhu.

skrg..aku sorg ja pekeja wanita kt tmpt keja aku..partner pompuan aku dh stop tuk tumpu pada futher study dia...sedih kot~~!! tp x pa..aku gmbira dia berjaya..n aku doakn kejayaan dia..insyaAllah.. sorg demi sorg dh benti keja..semakin sunyi la tmpt keja aku 2..n mgkin aku back 2 be pendiam...hu~~ biasa la..lumrah hidup..yang dtg pasti akn pergi.. kan3??

actually..aku risau la.. sma ada aku dpt further study aku kt memana universiti..kwn2 doakn la aku dpt memana universiti ya.. 

K lah..dh senja..will be back soon..assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan