.sidebar ul li {background:url("http://dl5.glitter-graphics.net/pub/974/974035mlg27ms1gf.gif") no-repeat 2px .25em;margin:0;padding:0 0 3px 16px;margin-bottom:2px;text-indent:7px;line-height:1.3em;}

::. PeNcinTa BloG .::

9 Jul 2011

mencari erti "KESETIAAN"

DAH LAMA X BLOGGING,MOOD AKU SEKARANG AGAK JIWA2..LAYAN JA LA YA.
aku cuba mencari tahu tentang kesetiaan,
setia kepada pasangan,
setia kepada cinta,
setia kepada sebuah tujuan,
dan sebelum aku tahu apa-apa, 
aku kehilangan semuanya, 
sekarang yang aku tahu, 
kesetiaan tidah boleh dirancang, 
sama seperti cinta, sama seperti hidup.
kini
dan demikianlah semuanya harus terjadi,
kerana memang harus terjadi,
hidup ini terus berlanjut,
kita semua juga pernah merasa 
mengkhianati dan dikhianati,
setia dan tidak setia,
kita semua pernah merasa cinta 
yang membawa kita ke tempat tertinggi,
lalu merasakan yang terjatuh kerana 
kesalahan kita sendiri,
kita tidak mati,
tetapi lukanya membuat kita 
tidak dapat berjalan seperti dahulu lagi



Nurkilan dari hati,
`nuamosu`

Tiada ulasan:

Catat Ulasan