.sidebar ul li {background:url("http://dl5.glitter-graphics.net/pub/974/974035mlg27ms1gf.gif") no-repeat 2px .25em;margin:0;padding:0 0 3px 16px;margin-bottom:2px;text-indent:7px;line-height:1.3em;}

::. PeNcinTa BloG .::

30 Dis 2011

Assalamualaikum.



KISAH HATI..
setelah lama aku di sini keseorangan membawa harapan dan impian..
cepat masa berlalu...tapi aku semakin kelam dgn duniaku...aku x tau dgn sapa harus aku kogsikan..
ya..hati ku semakin kosong rasanya..sehingga terlupa bahawa ALLAH sentiasa dekat dgnku..
duniawi, duniawi, duniawi yg dapat aku rasa di sekelilingku..
kisah dulu membelenggu aku, aku jd bengong dan hati aku sakit sendiri..
____________________________________________________________________
Alhamdulillah.. sesungguhnya DIA menyayangi aku..
DIA kurniakn aku seorang
kakak yang setia memberi tunjuk ajar, dorongan, motivasi untuk aku tidak lupa siapa diri aku.
sahabat yang pada aku dpt memberi aku semangat untuk bangun semula.
keluarga yg membuat aku sentiasa tidak alpa dan tahu akan tujuan hidupku.
aku adalah aku... hidupku, pilihanku, itulah yang harus aku perbetulkan..
____________________________________________________________________
nurul amali mohamad sukri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan